loading...
امیـــــر حسین و آیـــدا(عشـــق واقعـــی)
amirhossein بازدید : 39 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

وزن دار نمے گویم
قافیہِ هم نمے گذارم
بے پرده و رک مے گویم
دلتنــــــگم
.
.
.
نه توان خواستن دارم
نه
توان
فراموش کردن
سهم من از تو چیست؟
فقط

.

.

.

.

از خلاصه ی روز های انتظار،
که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !
فقط این را می‌‌گویم :
دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !
.

.

.

.

گنـاه ِ ڪیستــــــــــ ؟!
حاבِثـﮧ ـها ؟
فاصِلــﮧ ـها ؟
פֿاطِره ـها ؟
جاבه هاے ِ בور و בراز ؟
یــــا
בل ِ مـَטּ ؟ … ڪـﮧ برای تو تَنگ شـُבه است !
.
.
.
دلتنگــــــــــی
خیابــــــــــان شلوغی است ک تودرمیانه اش ایســــــــــتاده باشی،
ببینی می آیــــــــــند،ببینی میرونــــــــــد وتوهمچنان ایستــــــــــاده باشی…
.
.
.
اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ،
نفس به نفس برایت تراژدی نیست …
قلب من مقتول فیلم نامه است ،
شخصیت اصلی که تویی !
.

 

.

.

.
کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛
چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !
.
.
.
دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان …
دارد باران می بارد !
.
.
.
لتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم
بلکه یادت را فراموش کنم …
تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟
.

.

.

.

حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …
دلم تو را می خواهد !
.
.
.
دلم برایت تنگ‌ شده است
قدِ یکی از سه نقطه های آخرِ نوشته هایم …
.
.

.
وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ،
این بغض لعنتی است …
.

.

.

.

دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ،

برچسب ها sms deltang shodan sms deltangi sms اسمس مسیج ابراز دلتنگی آف دلتنگی اس ام اس ابراز دلتنگی اس ام اس از جنس دلتنگی اس ام اس از نوع دلتنگی اس ام اس انتظار و دلتنگی اس ام اس با موضوع دلتنگی اس ام اس بسیار زیبای عاشقانه اس ام اس جدید دلتنگی اس ام اس خیلی قشنگ اس ام اس در مورد دلتنگی اس ام اس درباره دلتنگی اس ام اس دل تنگی اس ام اس دلتنگ شدن اس ام اس دلتنگتم اس ام اس دلتنگی اس ام اس دلتنگی 92 اس ام اس عاشقانه دلتنگی اس ام اس عاشقانه مهر 92 اس ام اس عشق و دلتنگی اس ام اس عکس دار عاشقانه اس دلتنگی استاتوس قشنگ دلتنگی اسمس دلتنگی جملات دلتنگی جملات زیبای دلتنگی جملات فوق العاده دلتنگی جمله های ابراز دلتنگی جمله های قشنگ دلتنگی حجم دلتنگی عکس با موضوع دلتنگی عکس دلتنگی عکس عاشقانه به همراه اس ام اس عکس نوشته عاشقانه عکس های جدید عاشقانه عکس و اس ام اس عاشقانه جدید عکس و متن جدید عاشقانه متن دلتنگی متن فوق العاده زیبای عاشقانه مسیج sms اسمس دلتنگتم مسیج دلتنگی نوشته های دلتنگی پیامک دلتنگتم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 388
  • بازدید کلی : 2,587
  • کدهای اختصاصی